diumenge, 8 d’octubre del 2017

Desprès de la tempesta, arriba la calma?

Desprès dels fets de Diumenge passat no tenia ganes d'escriure la crònica setmanal, tot i que tenia motius més que suficients.
De fet encara no en tinc ganes, però faré un esforç i intentaré escriure quatre línies.

Però no us deixeu enganyar, posar un vot en una urna no és il·legal, el referèndum pot-ser si que ho era (jo no opinaré) però que part del POBLE opini, en democràcia, mai no ho hauria de ser. Veure que els cossos de la PN i de la GC atacaven al poble amb una violència desmesurada em recordava als grisos (sabeu qui eren?). Aquesta força ja la podrien aplicar a les detencions dels corruptes que ens han portat a l'actual situació (Rato, Rita, Pujol i els que no coneixem).
(No dic més noms per a que no em clausurin el bloc)

Vale, la política no és el meu fort, escriure, com us haureu adonat, tampoc. I la setmana passada tenia una bona notícia que compartir amb els milers de lectors del bloc. Tenim un nou membre Bikedeferro!! Aquest com el Fermí, de moment tampoc ha ciclat amb nosaltres. Havia de venir a fer la Bailaora, però problemes d'agenda l'han impedit acompanyar-nos. Es tracta d'un rei (qui m'ho havia de dir a mi que sóc republicà): en Melcior, guanyador de la volta a Espanya el 1991, D'acord Fulgui, no ha fet la llarga del Catllarràs però algun mèrit en tindrà, no?



I seguint amb la Bailaora us confirmo oficialment la data: DISSABTE 28 d'OCTUBRE, si us plau, torneu a apuntar-vos per fer la reserva al restaurant.

I aquesta setmana, de nou els maillots Bikedeferro han tornat a circular per les comarques catalanes, en Manolo, l'Alessandra i el Cristòbal el portaven a la sortida habitual dels cicles. També el Dani, que sortia a estirar les cames...

El mini grup (Sebas i jo), amb moltes baixes, ha decidit fer un Castellolí sense cafè, i la veritat que ha esta força bé, baixada ràpida (sense superar els 150) i pujada tranquil·la, tot sentint com retronaven els tambors del Bruc a les roques Blanques direcció a can Canyelles. 



Només la vista d'un Bikedeferro accelerà la marxa i les pulsacions, era el Dani que ja tornava cap a casa.



Bé, la setmana vinent, tenim més dies per pedalar, a veure si ens trobem!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada